Motivacija zaposlenih – početak i suština uspešnog menadžmenta

Motivacija zaposlenih – početak i suština uspešnog menadžmenta

16/01/2020
  • atmadmin
  • Uncategorized
  • Коментари су искључени на Motivacija zaposlenih – početak i suština uspešnog menadžmenta
Vi ste menadžer, HR organizacije ili lider koji upravlja timom?
Vraćate se sa posla umorni i bez energije?
Trudite se da balansirate između uloge lidera i menadžera odgovornog za rezultate, ali vam deluje da na kraju dana nisu zadovoljni ni članovi vašeg tima, ali ni nadređeni?
Rešenje je nešto naizgled toliko jednostavno i obično da često zaboravimo koliko je važno – motivacija.

Da li ste znali da čak 70% zaposlenih nije dovoljno ili uopšte produktivno na poslu? A da uzrok tome leži u demotivisanosti zaposlenih, apatiji prema kolegama, menadžeru ili kompaniji?

Da li ste znali da upravo ta demotivisanost samo u Americi na godišnjem nivou kompanije košta oko 300 biliona dolara?

Vreme je da postanemo svesni ovog izazova!

Zaposleni su odavno prestali da rade isključivo za novac. Zapravo, mnogo je verovatnije da će izabrati da budu manje plaćeni, ali da rade u okruženju koje im omogućuje da razvijaju svoje veštine i vremenom napreduju. U kome vlada dobra, prijateljska atmosfera, a kolege međusobno podstiču jedni druge. Takođe, zaposleni žele da znaju da je njihov rad cenjen i da njihov menadžer ima dovoljno poverenja da im delegira složene i odgovorne zadatke.

Ukoliko ovi, nefinansijski, uslovi nisu ispunjeni, imaćete ljude koji nisu zadovoljni, odrađuju posao i nije im stalo kako to što rade svakog dana utiče na budućnost kompanije jer sa njom nisu uopšte povezani.

Šta je ono što možete da uradite?

Važno je da najpre razumete sebe, a zatim ljude koje vodite. Šta motiviše vas, a šta članove vašeg tima. Kuda se krećete (vizija) i kako ćete tamo stići (akcioni koraci).

Kako?

Koučing je postao poslovna realnost regiona. Ova metodologija relevantna je za svakog pojedinca, njegove lične i profesionalne potrebe, a u organizaciji se može primeniti u svakoj oblasti poslovanja.
Radionica „Motivacija zaposlenih – početak i kraj uspešnog menadžmenta“ u potpunosti je prilagođena svim rukovodiocima, HR menadžerima i liderima, koji žele da nauče kako da motivišu sebe i druge na putu uspeha.

Radionica će biti održana u utorak, 4. februara, na adresi Bulevar kralja Aleksandra 219/II sa početkom u 18h.

Na radionici ćete imati priliku da naučite kako da:

01

Motivišete sebe i druge koristeći aktivno slušanje i postavljanje moćnih pitanja.

02

Uspostavite poverenje sa svakim članom tima.

03

Koristeći koučing tehnike napravite individualan razvojni plan za svakog pojedinca.

04

Razlike među članovima postanu snaga tima.

05

Podstaknete kulturu konstruktivnog feedback-a u svojoj organizaciji.

06

Motivišete članove tima onda kada ne ide baš sve po planu.

Ko će biti Vaš trener?

Ona je neko ko vas zaista razume! Po zanimanju ICF-ACC profesionalni kouč, po srcu timski igrač. Dugogodišnje iskustvo u radu sa ljudima Marija Branovački stekla je na poziciji Menadžera prodaje za Srbiju u globalnoj farmaceutskoj kompaniji Sanofi. Vodila je veliki broj projekata i radionica iz oblasti razvoja ljudi i timova. Biznis koučing je deo njenog svakodnevnog rada, a timski koučing oblast u kojoj se najviše pronalazi. Po formalnom obrazovanju je Doktor medicine – diplomirala na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu. U kompaniji Atria Group na poziciji Sales&Development Managera, Marija vodi projekte razvoja zaposlenih u brojnim kompanijama u Srbiji i regionu , a oblast njene ekspertize je rad sa timovima i koučing sa pojedincima sa fokusom na razvoj potencijala , lični i profesionalni razvoj zaposlenih.

Investicija u radionicu iznosi 10e (1200 RSD)
Važna napomena
Nećemo vam ponuditi brza rešenja koja će vam doneti uspeh preko noći. Za lični razvoj potrebno je vreme. Ukoliko ste spremni da uložite 3 sata svog slobodnog vremena, dobro nam došli!