4 saveta kako iskoristiti prednosti digitalnog doba za rast vašeg koučing biznisa

U protekloj deceniji, savremena tehnologija uticala je na skoro svaku profesiju. Zbog toga, neke profesije su se ugasile, druge se podrazumevaju zastarelim i traži im se alternativno rešenje, dok su neke profesije doživele ekspanziju. Srećom po nas koučeve, tehnologija je pozitivino uticala na koučing kao relativno novu profesiju, jer sada mnogo brže dolazimo do klijenata, mnogo se lakše brendiramo, a i nije potrebno da plaćamo poslovni prostor nekoliko stotina ili hiljada evra mesečno. Naš koučing biznis možemo da održavamo i razvijamo iz udobnosti našeg doma.

Želimo da vam damo savete kako da iskoristite tehnologiju na pravi način da biste razvili svoj koučing biznis.

Savet #1 Jako brendiranje sa malim budžetom

Društvene mreže su doživele veliki rast u poslednjih 10+ godina, a na vama je da iskoristite njihove benefite. Prvo, da li imate Facebook fan stranicu kao kouč? Ako je odgovor NE, napravite je danas! Verujte nam, ljudi traže informacije na Facebook-u isto koliko i na Google-u.

Zato je bitno da imate:

1. Kvalitetan sajt – na sajtu će se nalaziti sve informacije koje mogu da zainteresuju potencijalnog klijenta. Sajt ispunite informacijama o predstojećim radionicama i treninzima; vašim blogovima kojima ćete pokazati svoju ekspertizu i način primene koučinga u životu; opštim informacijama o koučingu – jer je dosta ljudi u Srbiji i dalje skeptično kada se pokrene priča o koučingu.

2. Facebook stranicu – mesto gde ćete deliti tekstove i materijale sa vašeg sajta i animirati vašu publiku kroz različite tipove sadržaja. Pri vođenju vašeg sajta i Facebook stranice imate sledeći cilj – potencijalnim klijentima dati pristup materijalima koji će za njih imati dodatnu vrednost. Bolje ništa da ne stavljate na internet, nego da je to bez vrednosti za klijente. Kvalitetan sadržaj brzo dolazi do pravih ljudi koje tema koučinga interesuje, tako da je stvarno potreban mali budžet da biste se dobro pozicionirali.

Savet #2 Online sesije

Ako bismo održavanje sesija zasnovali samo na viđanju uživo, većina koučeva bi ugasila svoj biznis. Kada gledamo samo srpsko tržište, na njemu ima sigurno preko 100 koučeva, od samo-edukovanih do internacionalno akreditovanih. Da ne biste ostali vremenom bez klijenata, razmišljajte van okvira svog grada ili države. Razmišljajte internacionalno! Online sesije mogu biti veoma efektivne, o čemu možete više čuti u priloženom videu:

Savet #3 Samo-edukovanje

Odrasli smo u vremenu kada nisu postojale online edukacije, webinari i treninzi. Pošto je danas znanje nepresušan resurs i velikom broju edukacija možete da pristupite besplatno, vreme je da krenete to i da koristite. Na internetu postoji bezbroj sajtova gde možete (opet napominjemo – besplatno) naučiti kako da vodite svoj biznis, kako da uspešno vodite projekte, radite marketing, vodite finansije itd. U kom god trenutku poželite da naučite nešto novo, imate internet i učite!

Savet #4 Korišćenje e-mail marketinga

Jednostavan, jeftin i najdirektniji kanal marketinga. Ljude koji su pretplaćeni na vaše e-mailove možete obavestiti o predstojećim seminarima, treninzima, popustima na koučing sesije. Neka to bude nešto ekskluzivno. Na primer, ljudima koji primaju vaš newsletter, dajte veći popust nego ostalima. Kroz e-mail marketing podsvesno vučete ljude da češće proveravaju svoje mailove i informacije koje se nalaze na vašem sajtu.

Saznajte još više o marketingu za koučeve i vođenju svog biznisa kroz naš besplatni e-Book koji možete da preuzmete na linku u nastavku: LINK